"Jag sprang in i en dörr"

Jag "sprang in i en dörr" säger ju dom som har blivit misshandlade av sina män. MEN: det var verkligen det som hände mej. Jag var på banken och fixade med min pappas räkningar efter hans död. Jag hade varit där några gånger, så kassörskan kände igen mej. Sandra och Ticke var med mej, och Sandra var förkyld och hostade och snörvlade. Så kassörskan skämtade lite med S framme i kassan, och undrade om inte hennes mamma berättat att "man ska inte glömma mössa, vantar och halsduk". Vi skrattade såklart åt henne. När vi skulle gå därifrån, så går jag före och trycker på dörrknappen, och precis då nyser Sandra, och kassörskan kom med en rolig kommentar om det, och jag vänder mej om mot kassörskan, och *PANG* så får jag den hårda dörren strax under  ena tinningen med en hård smäll. Jag får ett litet jack och börjar blöda, så kassörskan ger Sandra papper som jag får torka med. Ni vet väl att dörrarna till bankerna går INÅT för att rånarna ska sinkas i sin utfart?. Dagen efter hade jag ett präktigt blåöga, och när någon frågade vad som hänt, så sa jag sanningsriktigt:- jag har sprungit in i en dörr!

Skrivet av: AnAzon

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe har ingen bra historia....

2008-12-12 @ 19:50:47
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0