Raggar på rean!

Det här är en av många pinsamma saker som har hänt mig, och just detta hände för fyra dagar sedan precis när del stora rean hade satt igång.. Jag och min vän var inne på Gina tricot vid hötorget runt 11 tiden bara någon timme efter att rean hade börjat. Det var fullt av folk, och alla var ganska lika varandra med tjocka jackor och mössor på huvudet. Alla trängdes och plagg rammlade ner på golvet, och jag var en av de få som tog upp det jag hade tappat och hängde tillbaka det på galgen. När jag sedan ställer mig upp igen ser jag att min vän E fortfarande står en liten bit ifrån mig med ryggen mot mig.

Jag går fram till henne och "spankar" henne snabbt på rumpan, efter det säger jag högt till min vän "Ett av provrummen är lediga, ska vi gå in och testa kläderna seeeexbomb?" på ett väldigt seriöst och sliskit sätt (Vi driver med varandra ofta och säger lite ovanliga saker). Min vän vänder sig om och kollar på mig med en kostig blick, då ser jag att jag hade tagit fel person och står och pratar med en helt okänd människa medans min kompis står framme i en lång kö vid kassorna. Tjejen som jag tog fel på tränger sig snabbt ut ur affären och går därifrån, jag hann inte ens förklara mig! Haha, sånt händer mig ganska ofta..

Skrivet av: Anonym

Kommentarer
Postat av: sofie pettersson

HAHAHAHHA! underbart!

2008-12-29 @ 21:19:18
URL: http://sofiepettersson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahahhahahahahahha

2008-12-29 @ 22:53:23
Postat av: Anna

hahaha vad pinsamt!!

2008-12-30 @ 00:42:11
Postat av: Evelina

hehe

2008-12-30 @ 14:01:42
URL: http://modesagan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0