Se upp för stolpen!

Det var så att jag, min bror, hans flickvän & mina föräldrar var i Waxholm som ligger utanför STHLM i somras. Vi gick längs vattnet på kajen där det finns bänkar utplaserade & med gatulykten brevid. Mina föräldrar gick en bit framför medans jag gick med min bror & hans flickvän & pratade, jag gick med huvudet vänt mot deras håll & tänkte inte alls på vart jag gick... Tills det tog stopp, då jag slagit i huvudet (& resten av kroppen) i en stolpe & alltså tvärstannade. Tillråga på allt så satt det ett annat par på bänken precis brevid stolpen så började skratta, rätt så mycket åt mig som stod där med handen mot huvudet, & låtsades som det inte alls gjorde ont, fast det faktist gjorde det.

Skrivet av: Peson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0