Den som inga byxor har, den får gå med rumpan bar...

Då jag var mindre, runt 11-12 år kanske. Du vet då man hade åldern inne då man fick åka till badet själv med några kompisar.. Det var jag och två kompisar som hade cyklat ner till badet, det var sommar och varmt ute, vi hade sommarlov så vi ville såklart åka och bada. Allas föräldrar var och jobbade så vi fick lov att åka ner själva, vi alla kunde simma så det var inge problem.. Vi badade och hade roligt några timmar, sen gick vi och bytte om. Dom andra blev klar före mig, dom hade stressat på för att dom skulle hinna köpa en glass innan vi åkte hem igen, jag ville inte ha så jag tog det lite lugnare och så då jag bytte om..

Sen så ansåg jag att jag var klar, jag hade klätt på mig och packat ner mina saker så jag gick ut till kioskområdet där mina kompisar var. Jag hade ett par längre shorts på mig då jag kom, men sen då jag stog i kioskkön med min kompis så inser jag att mina byxor jag hade på mig inte var lika långa som dom var när jag kom dit.. Så jag kollade ner och insåg då att jag hade glömt att ta på mig byxorna, så där stog jag i kioskkön i trosor och t-shirt och min stora ryggsäck på ryggen.. Jag sa till mina kompisar att jag bara skulle gå på toa och att jag kommer tillbaka snart. Så jag rusade in till omklädningsrummet och drog på mig byxorna som låg längst upp i väskan som tur var..

Mina kompisar hade inte märkt något då dom inte kom ihåg vad jag hade haft på mig då vi kom dit. Men jag kom på det och jag tyckte det var så pinsamt. Dock var det nog ingen annan heller som reagerade.. Är man runt 11-12 år så är det faktiskt en hel del barn som springer runt så, kanske inte nu i dagens läge. Men då iallafall.. Men detta var som sagt väldigt längesen, jag är inte riktigt säker på åldern, men jag har för mig att det var runt den åldern nånstans iallafall.. Sen den dagen så har jag kollat väldigt noga så jag har byxor på mig innan jag går ut från omklädningsrummen och så då jag har varit och tex. badat..

Skrivet av: Kicki

Kommentarer
Postat av: Selvina

Härlig blogg du har fixat, skitkul! :D









http://selvinas.blogg.se

2008-11-20 @ 14:06:18
URL: http://selvinas.blogg.se/
Postat av: Therese

Kul blogg :D

2008-11-23 @ 22:54:51
URL: http://tessanvbg.blogg.se/
Postat av: Selvina

Har du humor? VÄLKOMMEN IN!

Tycker du om den? Prenumerera!



http://selvinas.blogg.se



2008-11-23 @ 23:07:42
URL: http://selvinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0