Föll inne på fiket!

Detta hände för några år sedan då jag gick första året på gymnaiset. Jag hade slutat tidigare den dagen eftersom det var fredag. Jag passade på att gå en sväng på stan och träffade då en tjej som jag inte kände så väl, men vi bestämde oss för att gå och fika på ett café i en galleria. Sagt och gjort så kom vi dit, men det var kö till kassan så vi bestämde oss för att ta ett bord så länge (det var rejält med folk där), och istället för att gå runt kön så kliver tjejen jag är där med över ett rep som avskärmar fiket från resten av gallerian. Repet hålls uppe med järnstolpar och när jag efter henne skulle kliva över så lyfter jag inte tillräckligt på benen utan faller handlöst ner i golvet. Jag drar med mig repet i fallet så järnstolpe efter järnstolpe faller ner i det hårda golvet. Det kändes som att det ekade i hela gallerian, och det blev alldels tyst. Jag förstod inte först vad som hänt, men sedan känner jag en smärta i bakhuvudet och ser många människor som står lutade över mig och frågade hur det gick. Jag hade tydligen slagit huvudet i bordet och varit borta några sekunder. Det var så pinsamt, jag svarade att jag mådde bra och ville bara därifrån. Tjejen jag var där med höll på att skratta ihjäl sig. Det blev ingen fika den dagen.. (Jag fick en bula i bakhuvudet och hade ont ett bra tag efteråt).

Skrivet av: Anonym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0