Lite mycket vibration kanske?

Jag är inte den som inte berättar, men den här gången gör jag det lite skamsen. För det första hade jag en perfekt födelsedag men underbart fina presenter, när vi kom hem slog vi oss ner i sängen och mös. Vi skrattade åt ett högt borrljud som lät inifrån grannen, hade den gamla tanten en jättestor dildo? Några timmar efter var ljudet fortfarande kvar, vi satte på en film och undrade om vi överhuvudtaget skulle kunna sova med det där ljudet i bakgrunden. Då klär jag på mig och springer ut i trappuppgången för att leta upp numret till hyresvärden, "akuttelefon vid nödfall" I mitt fall är det nödfall tycker jag då jag inte kan sova med ljud överhuvudtaget, han säger åt mig att knacka på hos grannen (som inte öppnar) Efter några samtal med nödfalls-människan så säger han åt mig att ringa polisen, ljudet blir bara värre och värre och det känns som att hela rummet vibrerar. Men där gick min gräns, till polisen kunde jag inte ringa för något fyratimmars-borrljud.

När vi mitt i filmen får för oss andra saker letar vi oss till svarta lådan under sängen, efter ett tag hör jag hur ljudet har förflyttat sig. Lite nervöst undrar jag om det inte är en dildo i lådan som legat och vibrerat så där högt. Vi skrattade, tänkte tanken på om polisen skulle komma och lösa borrljuds-problemet genom att hitta en vibrerande dildo under sängen. Idag funderar jag på att ringa upp nödfalls-människan och berätta... han sa att han skulle behålla mitt ärende tills det var löst.

Skrivet av: Towa

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-11-11 @ 23:08:38
URL: http://amandabettner.blogspot.com
Postat av: Morfen

Hehe.. Tokigt!

2008-11-12 @ 12:54:35
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Sandra

hah omg va pinsamt om ni hade ring polisen.. haha shieet (a)

2008-11-12 @ 13:07:24
URL: http://mestsandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0