Naket värre!!

Ni vet sånna där dagar man är hemma själv, nyduschad, springer runt i underkläder på sommarn hemma?

Jo en sån dag hade jag i sommras och så blev jag lite nyfiken på grannarna. Det var nämnligen ett gäng killar där utanför (allstå utanför mitt och grannarnas hus.. Så då ställde jag mig vid fönstret(panorama fönster) utan att tänka på att dom skulle se mig..MEN efter ett tag så började dom kolla åt mitt håll och började peka, för JOFAN dom såg mig i mina underkläder i ett fönster som går från golv till tak..

Efter det har jag inte  vågat se mina grannar i ögonen igen...

Skrivet av: Raisa

Kommentarer
Postat av: Anonym

piiiinigt värre!

2008-11-29 @ 16:19:48
Postat av: Raisa

haha ja fan dedär misstaget gör jag INTE om igen :P

2008-12-13 @ 19:11:40
URL: http://johanochraisa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0