Nya grannar!

Måste bara berätta en jättepinsam sak som hände mig för några år sedan.  Våra grannar hade nyss flyttat och nya var på väg att flytta in. Jag hade nyss duschat och hade en handduk runt omkring mig. Jag gick ut till garderoberna och tände lampan för att hämta kläder och de var mörkt ute. Det rummet ligger mitt emot deras parkering och de gjorde så man såg in i rummet. Ni kan tänka er vad som hände. Jo hela familjen som är muslimer står där ute och kollar. Handduken glider ner och just då kollar de åt mitt håll. Dock visade jag inget speciellt men stå där med en handduk första gången och tappa den halvt är hemskt!  Bra första intryck man gjorde :$

Skrivet av: Sofie

Kommentarer
Postat av: cecilia

världens roligaste idé med en pinsamhetsblogg ! keep on blogging :)

2008-11-14 @ 20:01:47
URL: http://sesiljas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0