Otursdag i bowlinghallen

I helgen som var på lördagen skulle jag bowla med min pojkvän hans kompis från jobbet och hennes killkompis.
Jag var lagom nervös, vilket jag alltid är när jag träffar nytt folk, vill gärna att folk ska tycka bra om mig.
Vi gick för att bowla på ett ställa som man kunde köpa allt och dricka också. Jag och denna tjejen går för att handla, så där går jag med en bricka med fyra glas och två ciderflaskor. Vi måste gå ner för en trapp för att komma fram till vår bana och mitt i trappen sitter en man och har lagt sin jacka över hela trappen, Natalie säger till mig att jag ska akta mig så att jag inte ramlar i trappen, så jag går försiktigt ner för att undvika jackan, tyvärr så lyckas jag halka på jackan ändå. Jag glider ner fyra trappsteg tappar hela brickan som åker rätt ner i golvet med världens krash, alla tittar på mig och jag tror at jag ska dö. Efter det är jag skakis och vi går för att säga till att dom måste städa lite vi får ny dricka och vi går för att spela bowling.

Men min otur är inte över för det... Fyra nollor i rad. Jag var på väg att bara sätta mig ner och gråta för att allt gick åt skogen. Tack och lov så blev resten av kvällen lyckad och jag lyckades faktiskt slå en strike, så jag var nöjd när vi gick där ifrån.

Skrivet av: Linda

Kommentarer
Postat av: S

Haha, usch! vad hemskt. Jag har också varit med om fler nollor i rad ;) vet hur det känns.

2008-11-11 @ 14:36:43
URL: http://tuulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0