Provhyttsporr!

Haha gud har verkligen något riktigt pinsamt att berätta! Kommer ihåg när jag va kanske, hmm, ungefär 13 tror jag. Jag skulle åka och shoppa med min farmor,(hon älskar att göra det) Så när vi kommer in på H&M ser jag självklart något jag tycker om(det är ingen nyhet). Jag säger till farmor att jag skulle vilja testa plagget, kommer inte ihåg vad det var. Så jag går till provhytterna med farmor och jag ska leta efter en provhytt. Jag ser att en är ledig(trodde jag dådå). Så jag öppnar ju, och till min förvåning står min storebror och är halvnaken med sin flickvän där, jag blev självklart generad och stänger snabbt dörren! Farmor undrar varför jag inte gick in och jag berättade att Sebastian var där med en tjej.. Farmor trodde inte riktigt på mig, men vi gick iallafall vidare..

När jag testat mitt plagg och vi ska gå, så ser farmor till sin förvåning att Sebastian kommer ut med sin flickvän i handen ur omklädningsrummet, haha! Farmor blev självklart också chockad, jag var fortfarande generad över att jag "kommit på" min storebror liksom.. Sen den dagen tror jag aldrig att varken jag eller min storebror visar oss i samma affärer samtidigt!

Skrivet av: Tove

Kommentarer
Postat av: Sona

Hahahahahahahaha den var bra!

2008-11-29 @ 10:45:04
URL: http://atompop.blogg.se/
Postat av: Matilda Oktobertösen

Herregud vad rolig x'D Stackars lilla flicka, komma på sin storebrossa sådär XD

2008-11-30 @ 11:49:57
URL: http://oktobertosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0