Smack that!

Det var en somrig dag. Det var nämligen skolavslutning för oss 9or som skulle äta middag i Falsterbo och bara ha en helt enkelt fin och minnevärd dag. In och ut gick man mellan middan och den vackra solen slutade aldrig skina, underbart var det. Efter desserten skulle vi ta lite luft och jag samt andra var på väg ner mot stranden... Ensam går jag ut från huset vi åt i och framför mig ser jag en tjej i min klass (tror ju jag). Glad och sprallig som jag var gick jag fram glatt och skuttandes och vipps smällde jag tjejen i min klass på röven.. En reaktion, en vändning, stora ögon, och orden nä men vad gör du hahahaha? Mina ögon stora som meloner och rädda kollade upp på läraren och sa förlåt och asgarvade. Aldrig mer att jag smäller någon på röven bakifrån! Trodde garanterat det var en tjej i min klass.. Men icke.. =)

Skrivet av: Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0