Snurran var för långsam!

Jag och min kompis hade vart och handlat på ett köpcentrum och vi skulle till bussen för att åka hem. När man ska gå ut ur centrumet är det en sån där som snurrar man ska gå igenom. Min kompis hann före mig in och jag fick vänta tills den snurrat ett halvt varv så jag kunde gå in. Jag ser hur min kompis pekar att bussen kommer och att vi måste skynda oss. Hon stog då på utsidan och jag var kvar i snurren. Jag är inte direkt ensam där inne utan har en del bakom mig. När den öppnar sig tar jag sats och börjar springa, problemet är bara att den är inte öppen. Utan jag springer rakt in i glasväggen med huvudet före! De smäller till och jag hör hur alla bakom mig börjar skratta. Min kompis på utsidan både såg o hörde allt o höll på att dö i skratt. När jag väl kommer ut börjar jag själv asgarva men ja våga aldrig vända mig om till dom bakom utan sprang direkt iväg till bussen.

Kan påpeka att de faktist hänt en gång till! Men då hade jag inte en massa personer bakom mig utan bara en kompis. Men även den gången höll ja på o dö i skratt.

Skrivet av: Emelie

Kommentarer
Postat av: josefine

hart gjort en liknande grej.. sprang rakt in i en kompis glas dör.. :P jag halvstrang över hans rum, tog sats för att hoppa sista steget över trösken och pang, rakt in i dörren, den var tydligen inte öppen..

2008-11-13 @ 21:22:05
URL: http://idakristinajosefine.blogg.se/
Postat av: Vera

Roligt blogg namn! Haft en bra kväll =)?

2008-11-13 @ 21:36:31
URL: http://bergstrooms.blogg.se/
Postat av: annelie

Nej... vad jobbigt!

2008-11-14 @ 18:15:52
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0