Tågolycka!

Den här pinsamheten hände inte mig, men jag var på plats när den skedde. och jag har aldrig i mitt liv skrattar så mycket!

Det var så att jag och min pojkvän skulle hem mot stockholm igen efter en lite tripp till göteborg för att träffa hans mamma och syster. Vi stog länge och väntade på att x2000 skulle  anlända och när det väl kom så trängde alla sig in samtidigt i tåget.  Bagaget  som bestod av en stor väska och en påse med smutskläder la han upp på den där hyllan ovanför sätet, men inte över vårat säte, eftersom det inte fanns plats utan mitt emot våra platser. Under påsen satt en kvinna. Helt plötsligt ramlar ett par smutsiga kalsonger rakt ner i huvudet på henne, som sedan hamnar i knät på henne. Min pojkvän ser förbryllat på när hans smutsiga kalsonger hamnar i en kvinnas ansikte medans jag håller på att skratta ihjäl mig. ursäktande lyfter han bort kalsongerna från damen och gräver ner dom lååååångt ner tillbaka i påsen och försäkrar sig om att det inte finns några fler underkläder som har rasrisk.

Skrivet av: Sarah

Kommentarer
Postat av: S

haha! :D jag är så jävla bra.

2008-11-11 @ 14:58:11
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Sara

haha hoppsan

2008-11-11 @ 15:11:30
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Towa

talade jag inte ut om alla mina pinsamheter i tv??hahahah

2008-11-11 @ 17:30:01
URL: http://www,towalindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0