Vit rumpa!

För några veckor sedan gick jag till en bar med en vän. Vi drack en varsin cider och pratade skit. När vi sedan skulle gå till bussen för att åka hem upptäckte vi att vi var för sena. Den sista bussen hade redan åkt. Därför fick vi istället knalla hemåt i regnrusket. På vägen blev jag kissnödig. Jag passade på att sätta mig bredvid en buske i en park. När jag precis har satt mig ner ser jag att det kommer tre personer gående. Jag får panik och reser mig upp, med byxor och trosor i knävecken. Jag ser mig omkring och bestämmer mig för att gömma mig bakom busken. Jag hoppspringer klumpigt dit och ramlar nästan på kuppen. Till saken hör att dessa personer var en bit bort. Om jag hade suttit kvar och kissat hade de antaligen inte sett mer än något mörkt i busken. Men nu var jag så smart att jag reste mig, drog till mig uppmärksamhet och flashade alla mina privata ägodelar. För en vit rumpa, den ser man på mils avstånd!

Skrivet av: Anonym

Kommentarer
Postat av: tjej 35

Hehe det där känner jag igen,jag har gjort liknande saker själv.

2009-08-21 @ 12:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0