Glöm aldrig påsarna!

Jo allt började med att mina föräldrar hade åkt utomlands. Och jag var ensam hemma en vecka. Och ibland måste man ju försöka hitta på något roligt att göra för att inte bara sitta hemma en hel vecka, i ett tråkigt hus för att man har en hund som inte klarar sig ensam en heldag.

Jo som sagt, Jag ringer min morbror och vi föreslår att vi åker och hälsa på min "plastmormor", Hon var ju så förtjust i min hund, Så jag var absolut tvungen att ta med mig honom in till busstationen där min morbror skulle hämta mig med bilden. Så jag tar bussen hemifrån med hunden och vi kommer fram till busstationen efter ca 30 min på bussen in till busstationen. Och naturligtvis glömde jag hundbajspåsarna hemma, så osmart som jag var.

Jag kliver av bussen och hunden gör inte ett ljud ifrån sig om att han behöver Bajsa eller så. så jag går en bit bort för att möta upp min morbror. Jag ställer mig åt ett håll för att hålla koll på när han kom. Så kommer en äldre man fram till mig, "Du, ursäkta med din hund har precis bajsat på golvet här.". Jag vänder mig om och kollar och jag förstod inte hur den lilla hunden kunde få ur sig den högen med skit. Som sagt så hade jag glömt påsarna hemma, visste inte riktigt hur jag skulle tackla denna situationen. Men som tur va så kom min morbror precis efter och jag ber honom att låna mig en 5 kronor så jag kunde hämta papper och ta bort högen med Bajs efter min hund.

Skrivet av: Nali

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0