Här kommer mamma!

Pinsamt? De funkar väl alltid med föräldrar som kommer in när man har sex eller? De hände mej för ett par år sen faktist första gången iaf. De började med att min dåvarande flickvän stannade hemma medans jag gick till skolan och berättade att hon skulle ligga och vänta på mej till jag kom tillbaka. Dagen gick och efter lunch hade jag ett hål på typ en och en halv timme så jag tänkte att jag går hem och myser ett tag då.

Sagt och gjort de gjorde jag och som hon sagt så låg hon oxå kvar i sängen. Så jag la mej och vi surrade och hade oss så ledde väl de ena till de andra ni vet hur de kan vara. Så tyckte jag att jag hörde ytterdörren öppnas så vi slutade och lyssnade men de verkade inte vara nått. Sen helt från ingenstans när vi är igång som bäst så vem tror ni kommer in om inte min mor? shit jag har aldrig skämts så mkt i hela mitt liv tror jag!

Skrivet av: Tommy

Kommentarer
Postat av: Sara

pinigt ja...

2009-01-18 @ 01:40:41
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: rania

gör inte reklam i min blogg om din blogg din jävla tönt! wow, du hade sex. SO WHAT!

2009-01-18 @ 12:19:37
URL: http://knowles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0