Lite mycket blod..

För några år sedan tog jag studenten. I samband med studenten planerar familjen en riktig studentmottagning. På min mottagning kom ca femtio personer. Släkt, grannar, vänner och vänner till familjen. Efter några timmar var det dags att öppna presenter. Farsans stora filmkamera med fotolampa gick på och digitalkamerorna ploppade fram.
 
Jag började öppna paket efter paket och försökte få ur mig några ord som tack (är inte van att stå i rampljuset). I ett av paketeten var en kniv, en riktig jägarkniv med ett udda fodral. Jag försökte få upp kniven ur fodralen men misslyckades först. Jag tänkte lägga undan kniven men jag pressades att dra fram och visa den. Jag tog i hårt och ryckte upp den, kniven slant till och jag fick ett litet sår på handen. Jag var ganska exalterad och brydde mig därför inte.
 
(sekunder senare) 
Lars ropar: Georg, hur gick det?
Jag: Ässh, det gick bra...
 
I nästa sekund ser jag på handen och blodet bara rinner... Jag måste skadat en blodåder eller något med jägarkniven !

Skrivet av: GeorgVanHalen

Kommentarer
Postat av: Sara

hua..

2009-01-22 @ 07:30:56
URL: http://smuppra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0