Muntrade upp sjuka

Det var för några år sedan då hela familjen hade åkte in till akuten på natten då min lillebror var sjuk och hade börjat få svårt att andas. Väntrummet var fullt så vi fick så klart vänta ett tag och jag vart lite sugen på varm choklad. Så jag la i en femma och tryckte på knappen. Och ut kommer ju choklad så klart. Saken den var bara att jag hade glömt ställa en kopp under så det började rinna choklad över hela bänken och ner på golvet. Alla började skratta, likaså jag och det var faktiskt ganska kul. Men priset var ändå att jag nästan glömde att ställa dit en kopp andra gången efter att jag hade torkat upp sörjan. Men jag hann ställa under en kopp precis när de första dropparna kom. Tur. Jag hade nog inte klarat av ännu ett skrattanfall från mig och läkare och andra väntande i akutrummet.

Skrivet av: Marica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0