Passa dig för kärringar

Jag hatar min lärare, hon är verkligen hemsk , och det tycker nog alla.

Så en dag så hade vi no-lektion. Jag och min 'bänkkompis' skulle läsa tyst ur no-boken. Just då fick en i klassen en rejäl utskällning av min lärare, men hon sa bara : "Fortsätt läs ni andra." Så jag läste, och så hörde jag min 'bänkkompis' säga: Gillar du vår lärare? Eftersom det är omöjligt att tycka om henne, det är faktiskt så, så svarade jag just: "Vem tycker om den kärringen?" Och vem står då bakom mig och harklar sig? Om inte min lärare , som säger: "fortsätt läs.."
Jag säger: "oj, förlåt.."
Hon säger: "spela inte oskyldig, jag hörde dig allt!"
Jag säger: "förlåt.."
Hon säger: "TYST OCH LÄS!"
Jag viskar då lite tyst till min kompis, då jag tror att hon har gått: "Kärring...."
Så hör jag än en gång: "NU HÅLLER DU TRUTEN!"

Så blir jag utskickad resten av lektionen och måste skriva på ett papper "man får inte svära, man får inte svära" minst femtioelva gånger.. Och alla andra kommer ju självklart och tittar och skrattar och frågar varför jag har blivit utskickad.. Jobbigt!

Skrivet av: Anonym

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha, vilken idiot lärare.. :S

2009-01-04 @ 21:49:03
URL: http://tuulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0