Det luktar bajs!

Den här pinsamma händelsen skedde under en tågresa hem från Stockholm. Jag var 18 år gammal och hade åkt hem tidigare från skolan (studerade där då och pendlade) eftersom jag mådde illa och kände mig hängig. När jag klev på tåget blev det snabbt fullsatt och jag fick en plats på en nedvikbar stol som brukar finnas i "entréerna" på Regionaltågen (om jag minns rätt).

Hursomhelst, där satt jag och blev mer och mer illamående. Bestämde mig tillslut för att gå in på toaletten ifall att jag skulle kräkas. Så jag låste in mig på toaletten, som på dessa tåg är en stor trädörr som skjuts igen och utanför finns ju massa säten där folk sitter. Så det första man ser när man sitter där är en toalett.

Nåväl, åter till det relevanta... Jag gick in och stod nöjd över toalettstolen en stund, men det kom inget. Då kände jag plötsligt hur det bubblade till i magen. Ner med byxorna och det bara rann "nummer 2" ur mig. Och det luktade hemskt. Satt kvar en stund tills jag kände att jag fått ur mig allt. Hörde plötsligt hur det knackade folk på dörren - fler behövde in där och utföra sina behov. Jag försökte vifta bort lukten, men den hade etsat sig fast i väggar, golv och tak. Tillslut gick jag ut utan att säga nånting. Lukten spred sig ut genom dörren fort. Folk rynkade på näsorna och såg efter mig.

Jag bytte vagn...

Skrivet av: Josefin

Kommentarer
Postat av: Sara

usch ja :-( men vad ska man göra? Kan ju inte hålla igen heller...

2009-03-07 @ 16:55:20
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: S.

hahaha, gud vad hemskt. det är då man borde ha med sig en sån där "glade" flaska..

2009-03-07 @ 17:13:11
Postat av: Emma

Hahaha fan vad kul :D

2009-03-07 @ 17:16:21
URL: http://eimj.blogspot.com
Postat av: josefin

hahahahahhaa fyfan vad det var pinsamt, jag minns det som om det var igår:P

2009-03-08 @ 18:24:39
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Neej gu va pinsamp, och hemskt! Borde vara äckligt att sitta i det sen!! :O

2009-05-03 @ 12:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0