Föll av och trampade fel!

Jag och min moster skulle cykla till havet från hennes sommarstuga....

Min moster var lite full och cyklade vingligt... jag cyklade efter henne och så vinglade hon till rejält så att jag började gapskratta! kunde inte sluta, var kissi-nödig så jag kissade på mig, ramla av cyklen och klev rakt i en koblajja!! Jag var vid detta tillfälle ca 14 år och nu är jag 31 och glömmer det aldrig.....
 
moster stannar typ 20 meter bort för att ropa på mig: jane vad sysslar du med????
jag svarar:näää jag kissat på mej och har ko-skit på mina fötter...
hon svarar: nää lägg av nu, kom nu bara....
moster tappar sina cigaretter och ramlar av cyklen oxå!
sen är allt luddigt men kommer aldrig glömma detta.....

Skrivet av: Jane

Kommentarer
Postat av: jane

hehe va skoj och vad snabbt det gick:)))

2009-03-14 @ 16:15:58
URL: http://mammaskalsonger.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hahaha fan vad kul :P

2009-03-14 @ 16:22:23
URL: http://augustchild.blogg.se/
Postat av: Anonym

"kissi-nödig" shit alltså.



du som håller i bloggen, kan du inte rättstava? stör mig så enormt på det

2009-03-14 @ 19:04:01
Postat av: PINSAMHETSBLOGGEN svarar:

Till Anonym: Många verkar missförstå hur hela denna blogg är uppbyggd. Det är inte en personlig blogg, det är andra som skickar in. Jag som håller i bloggen kopierar i princip rakt av, så länge man förstår texten. Jag tror att alla förstår när det står "kissi-nödig" så jag tog mig inte tiden att ändra på det.



Klart jag kan stava rätt! Om du mailar in till [email protected] och skriver vem du är så kan du få min privata blogg, så kan du ju själv se efter :)

2009-03-15 @ 12:57:21
URL: http://pinsamhetsbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0