En riktig otursdag!

Jag tänkte berätta om en dag för mig för något år sedan. Det var en riktig otursdag och det började redan påväg till skolan då jag kände mig snygg och tog på mig ett par nya klackskor. Det var grymt mycket grus på gatan och när jag gick började jag glida kanske någon dm på gruset och ramlade sedan pladask ner på marken. Jag tittade mig omkring så att ingen såg mig, puh! Ingen var i närheten. När jag ska resa mig upp åker jag åt sidan och märker att klacken har gått av. Great! Bara att gå tillbaka ungefär 5 minuter och byta skor.

När jag väl kommit fram till skolan så skulle jag gå över ett cykelställ men fastnade med foten på något konstigt sätt och ramlade ner på asfaltet med ansiktet före. Som tur var fick jag endast ett litet skrapsår på kinden. Där stod den drygaste killen i skolan. I skolan senare iallafall när jag skulle sätta mig på en stol missade jag den och satte mig på golvet medans mina böcker flög upp och träffade min kompis väldigt onda knä. Senare på bion när jag ska gå förbi ett par i ungefär 18-års åldern som sitter ner så råkade jag ramla till och typ la mig över killen. Hans tjej som satt bredvid tittade först på mig, sen på honom. Jag hörde inte dem prata med varandra på hela kvällen...

Skrivet av: Elin

Kommentarer
Postat av: S

Hej hej! Hur mår du??

2009-01-17 @ 10:32:30
URL: http://suneetas.blogg.se/
Postat av: Jenn

Oj, vilken dag:O

2009-01-17 @ 14:23:52
Postat av: Sandra Gee

HAHAHHAHAHHAHAHHA FY FAN vilken otursdag!!! Hur kan man råka ut för så mycket just snubblande och ramlande på 1 dag hihi :P



Kram

2009-01-21 @ 01:52:39
URL: http://sandragee.blogspot.com
Postat av: emma

haha :D:D Svartsjuk tjej den killen hade då ;)

2009-03-03 @ 15:18:11
URL: http://eimj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0