Två handdukar och ett gäng 15-åringar i soffan

Detta hände för några veckor sedan, min lille bror hade varit på en fest några dagar innan och hade bjudit hem några kompisar från festen. Mamma eller pappa var inte hemma så han tänkte att det är ju perfekt, jag står i duschen och märker inte att dom kommer hem och vet inte att det är ett gäng 15 åringar som sitter i soffan i vardagsrummet, som man måste passera för att komma till mitt rum. jag står och sjunger för fulla muggar i duschen som jag alltid brukar göra när jag är ensam hemma, virar in håret i en handduk och virar in kroppen i en större, kommer ut ur badrummet och märker att det skrattas i vardagsrummet börjar gå mot mitt rum och ser att det sitter ungefär tio 15 åringar i soffan och bara glor med öppna munnar på mig, och jag får inte ut något annat än "eeh hej" och snubblar över alla saker som råkar ligga på golvet där just jag ska gå och sedan nästan ramlar in på mitt rum och stänger dörren så fort det går. Jag gick inte ut ur mitt rum förens dom hade gått.

Skrivet av: Anonym

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0