Om jag ändå hade vänt mig om!

Det här är det absolut pinsammaste jag vart med om, och det hände för inte så längesen. Jag skulle precis gå på tåget, men vänder mig om för att vinka till mina kompisar så jag ser inte vart jag sätter fötterna, och trampar i gapet mellan perrongen och tåget! Allt händer så snabbt att jag knappt märker att jag trillat ner förrän en kille ropar "Shit!" och han tar mig under armarna och lyfter upp mig. Självklart kollar alla inne på tåget på mig med smått oroliga blickar, och jag inser vad som har hänt. Jag piper "tack så mycket" som svar och kutar snabbt som ögat till andra änden av tåget för att undvika blickar. Herregud va pinsamt, säger jag bara! Fast jag ångrar att jag inte vände mig om och tittade på killen som lyfte upp mig, han kanske va jättesnygg!
 
Nu tittar jag alltid för innan jag går på tåget, för jag vill helst inte ha ett blåmärke stort som en stekpanna igen! :)

Skrivet av: Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0