Var jag med i film?

Detta hände mig för snart ett halv år sen när jag just börjat i en ny skola. Vi skulle ta skolkort och jag ville se lite extra fin ut så jag hade på mig ett jättestort halsband. Jag var just på väg till mitt skåp och brevid skåpet stod världens sötaste utbytesstundent.

Från ingenstans går mitt halsband i sönder och alla pärlor faller överallt. jag börjar genast plocka upp pärlorna en i taget och en genteleman som han var hjälpte han mig, just när jag tar tag i en pärla tar han tag i samma och ingen släpper taget (ni vet så där som det händer i filmer när dom krockar och lyfter upp samma tidning) och vi såg ut som tagna ur en kärleksfilm. Klantig som jag är säger jag: thank you, that was kind of you! av allt som går att säga och man såg direkt att han tänkte: hur visste du att jag inte var svensk?

HALLÅ, JAG OCH MIN KOMPIS HAR SPANAT IN DIG SEN FÖRRA ÅRET tänkte jag men bara sprang därifrån med mina pärlor som prasslade.

Tur att jag har bytt skola nu!

Skrivet av: Shkurte

Kommentarer
Postat av: mimmi

hahaha det kan tydligen hända i verkligheten också ;)

2008-12-28 @ 23:00:19
Postat av: emma

det där med tidningen har hänt mig, gud vad pinsamt det var eftersom det var "my big crush" som jag sprang på.



kul blogg :)

2008-12-29 @ 01:48:33
Postat av: Louise

Det har hänt mig med :P

2008-12-29 @ 01:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0