Prutt i tyst minut

Kommer ihåg att det var i skolan när vi hade tyst minut för något, varpå alla är helt tysta. Vi sitter gympasalen och hela skolan är där vilket är runt 250 pers. och alla är tysta. När vi vart tysta i kanske en halv minut kände jag mig bubblande i magen men det var som ni säkert vet, riktigt trångt, så jag skulle lägga en smygare, bättre än att det hörs i alla fall, men en smygare blev det inte. Nä, världens brakare rakt upp i luften och jag var tomaten, medans alla barn skrattade, lärarna var sura.
 
Detta var för väldigt länge sen, än så länge går jag i femman så jag har absolut inte glömt det ;)

Skrivet av: Victor

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, det där mst ha varit pinsamnt :p hehe

2008-11-29 @ 19:41:42
URL: http://godisflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0