"Åhh Mauro, kom uuuut ikväll!"

En gång när jag jobbade på en resturang så hade vi ganska mycket kändisar där som kom och åt frukost...Bland andra Mauro Scocco som jag tyckte så så sur ut jämt (han gör ju det).En morgon när vi som vanligt stod bakom disken (tidigt) så började vi prata m just Mauro och jag säger väl vad jag tycker och att han "kanske blir glad om jag sjunger en SARAHlåt till HONOM...(inga gäster var i lokalen) och jag börjar VRÅLA "åhh mauro kom uuuut ikväll jag väntar i hörnet vid surjävlagatan åhhh Mauroo jag vill att du förstår så ta på dig MASKEN så går vi ut o går"!! Bakom mig hör jag någon hosta!!Vänder mig om och där står han....

GISSA om jag ville DÖ!

Skrivet av: Malla

Kommentarer
Postat av: Denice

hahahah :P

2009-03-06 @ 23:36:20
URL: http://twodiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0