Borrande grannar!?

På julafton 2007 fick jag en ordentlig överraskning i ett av paketen, bodde då hos en kompis, av henne och hennes pojkvän fick jag en dildo formad som en banan. Mr Banana!! Dock fungerade "han" inte och på fyllan slängde jag in honom i kylskåpet, fråga mig inte varför, men han ville då sätta igång efter några dagar i kylan. Han fick flytta in under min bäddmadrass i sängen!
På nyårsafton hade vi fest och middag för ca 16 personer, under middagen hör vi ett ljud och tänker att vilken av våra grannar har problem och borrar på självaste nyårsafton. Ljudet höll på ett tag och tillslut sa min sambo att det låter ju från mitt rum.. Hm..

Hon går in och upptäcker då att Herr Banan lagt sig mot väggen på full vibration och det lät verkligen som att grannen borrade i väggen. Jag knallröd i ansiktet och 15 gapflabbande gäster. Resten av kvällen fick ja höra det och fortfarande idag skrattar mina vänner åt de...

Skrivet av: Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0