Vad händer där inne egentligen???

Det här var en sak som hände mellan mig och två kompisar för ett tag sedan. Vi hade bestämt att vi skulle sova i tält, och hennes gård som vi var på ligger precis intill en väg där folk går och cyklar. Det var jag, en som heter Rebecca och en som heter Emil.

I det här tältet så fanns det som två små rum, alltså jävligt små rum. Det var omöjligt för oss egentligen att få plats alla tre där inne. Men vi bestämde i alla fall att vi skulle testa! Och jag vet inte hur det kom sig men Emil ropade någonting i stil med ”Öppna ännu mer, det är för trångt!” Och jag (eller om det var Rebecca?) Ropade ”Tryck då, jag kommer inte in!”

Utanför tältet, eller på den här cykel/gå vägen hör man plötsligt två äldre (en man och en kvinna), säga ”Men herregud, vad gör dom där inne egentligen?” Vi blev givetvis knäpptysta ett par sekunder men sedan kunde vi verkligen inte hålla oss utan börjar asgarva. Man hör sedan hur paret fortsätter gå och hur kvinnan mumlar ”Jag kommer aldrig att förstå mig på dagens ungdom”...

Skrivet av: Martina

Kommentarer
Postat av: Marcus

sv: Tack för tipset ;o)

2009-10-28 @ 16:07:56
URL: http://mrmas.blogg.se/
Postat av: Felicia

Svar: Skitbra idé! Ska genast skämma ut mig så jag kan skriva om det här, haha ! ;)

2009-10-28 @ 18:02:24
URL: http://vantida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0