Hör upp!

Nu behövs det hjälp. Er hjälp!!


Det går dåligt, det är inget att sticka under stolen med. Det handlar både om läsare och insändare, för att få den perfekta rulljansen. Det är den jag önskar uppnå. Ett jämt tempo, som läsarna ska orka läsa. Ett inlägg om dagen ungefär.. Men hur ska jag göra detta? Har redan skapat en fanpage på Facebook, men vad mer kan jag göra för att denna bloggen ska synas?


Det handlar inte om mig privat, att jag vill ha mycket läsare, det handlar om att jag vill sprida glädje! Hjälp hjälp HJÄLP!


/Pinsamhetsbloggen

Kommentarer
Postat av: Georg Hendrix

Kontakta stora och välbesökta bloggar! Diskutera lite med dem och försök få åtminstone några (som gillar denna sida) att skriva ett inlägg dedikerat till den !

2010-05-17 @ 21:36:13
URL: http://georg.blogg.se/
Postat av: Anonym

bloggtrafik.nu :)

2010-05-18 @ 08:59:42
Postat av: Anonym

först av allt ska ni skaffa er pinsamheter och få igång bloggen på det sättet, sen kan ni börja öka läsare

2010-05-18 @ 21:52:38
Postat av: M A L I N H E

Vad händer hos dig idag? Kikar bara in och önskar dig en riktigt härlig söndag! :)

2010-06-06 @ 13:05:08
URL: http://malinhee.blogg.se/
Postat av: tess

Kom in på min blogg å så går du med i bloggtrafik och bloggplus. Det finns ikoner att klicka på i min blogg. Där surfar du å samlar poäng å får på så sätt fler till din blogg.... jag kommer återkomma...

2010-08-02 @ 21:07:26
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0