Bra på ansikten eller bara allmänt glömsk?

Det var så här, jag skulle med på min killes kusins dop (ingen aning om varför egentligen) Men så kommer vi dit och jag står blygt och försöker komma ihåg alla namn från hans födelsedag. Kommer fram till att jag inte vet om jag har träffat en man som min kille gick mot, jag tog mod till mig och sträckte fram handen och hälsade artigt med namn. Svaret från honom blir då:
- Ja vi sågs på ****** födelsedagsfest.
Jag log lite generat och mumlade till svar att jag var jättedålig på ansikten.

Snacka om att jag inte kommer att våga träffa hans släkt igen.

Skrivet av: J.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhaha

2009-12-18 @ 13:03:15
Postat av: Sara

Wow, har varit med om precis samma sak! Fast inte på ett dop andra gången utan bara en släktträff där man sover över på ett ställe i en vecka, tradition i hans släkt. Var något pinsamt :-/

2009-12-18 @ 17:55:19
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: LISOU

Åh, nej, det där är ju jätte pinsamt!

2010-07-22 @ 15:42:05
URL: http://lisou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0