Superduper-hicka‏!

När jag var med min kör i Tyskland för ungefär två år sedan gick vi in i en kyrka med en väldig akustik. Varenda fotsteg som togs hördes tydligt. Vi skulle sjunga i kyrkan. Det gick bra i början och våra stämmor studsade vackert mot kyrkans alla väggar. Ungefär mitt i en sång fick jag plötsligt hicka. Ingen vanlig hicka, utan en superduper hicka. En sådan hicka som låter JÄTTEMYCKET. Jag kvävde hickan så gott det gick. När jag inte hickat på ett tag började jag sjunga igen. Jag tänkte att hickan hade gått över. Det såg säkert dumt ut om jag bara stod där utan att röra på munnen. Precis i slutet av låten, då vi sjöng väldigt svagt hände det. HIIIIICK! Hicken överröstade de sista tonerna av sången vi sjöng. Jag fick allas blickar på mig. Resten av låtarna sjöng jag inte i den kyrkan...

Skrivet av: Elin

Kommentarer
Postat av: S.

Hahaha! nej gud vad hemskt..

2009-10-11 @ 17:54:47
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: JOSEPHINE

Hahah fyfan x)

2009-10-12 @ 23:00:10
URL: http://juicyphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0