Bröt klacken!

Detta var en helt vanlig dag i skolan. Jag och min kompis var jätte hungriga och längtade till lunchen. Denna dag hade vi inte ätit frukost men i alla fall så var det fem minuter kvar till lunchen men vår lärare höll klassen kvar längre än så. Till slut sa han nu kan ni gå och äta. Då hade jag och hon så bråttom. Vår klassrum låg på högsta våningen och sedan så fanns det en trappa som gick runt. Vi hade klackar på oss och plötsligt gick min klack sönder och jag ramlade. Och fortsatte rulla nedför trappan. Min kompis kolade så att jag var oskadd sedan som hon skrattade och skrattade ahaha jag antar att jag såg ganska rolig ut skadad med en bruten klack och rufsigt hår!

Skrivet av: Alisa

Kommentarer
Postat av: HANNA

vilken tror du vinner idol ikväll?

2008-12-12 @ 10:06:50
URL: http://ladiewarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0