En riktig bajshistoria!

Jag var på stan och köpte en halstablettask, jag åt upp hela för att det var så gott. Ett litet tag senare när jag sitter och väntar på bussen måste jag rusa till toan. Det var såna toaletter där det är som bås, alltså hör man vad "grannarna" gör väldigt tydligt. Eftersom det var en tjej på andra toan och det fanns bara två så försökte jag hålla mig eftersom jag kände att här kommer det braka loss, men det gick inte. Det lät som att jag var en elefant med rejäl rännskita. Jösses vad jag skämdes. Inte nog med det, när jag gick ut så satt tjejen utanför med sin tjejkompis och de viskade och skrattade.
 
Självklart förstår jag de, jag hade börjat fetgarva redan på toan om jag var henne, men det var så jävla skämmigt så det inte är klokt!

Skrivet av: Angelica

Kommentarer
Postat av: Sara

åh stackare :-(

2008-12-04 @ 14:39:28
URL: http://smuppra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0