Tappade balansen

Jag, min pojkvän och våra gemensamma kompisar var ute på krogen. Dagen till ära använde jag mina nyinköpta stövlar med låg klack. Bekväma, snygga och lätta att gå i. Men det hjälpte inte när jag tappade balansen (berodde förmodligen på förmycket alkohol) och snubblade ner för ett litet trappsteg. Faller pladdask ner på golvet framför alla hoppande, skuttande och dansande ungdomar. I samma stund byter dj;n låt med en lugn början. Alla tycks vända sig åt mitt håll och smågarva lite åt mig, som ligger där och kravlar på alla fyra. Tack och lov kom min pojkvän till undsättning och plocka upp mig från golvet. Hmm..det dröjde många veckor innan jag använde mina stövlar och satte min fot på den nattklubben.

Skrivet av: Alexandra

Kommentarer
Postat av: Lillflisan

Haha :D Vilken rolig blogg!

2008-12-18 @ 20:09:18
URL: http://lillflisan.blogg.se/
Postat av: En Mölnbobos Liv

Hej! Vet du att blogg.se har ändrat inställningarna så att vi som läser via rss inte längre ser hela dina inlägg utan bara de första raderna?



Hoppas att du vill ändra tillbaka som det var tidigare. Du gör det under blogg ->Inställningar

Man måste kryssa i att man vill lämna ut hela inlägg i RSS flödet

2008-12-21 @ 14:34:06
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0