Pinsamt på balkongen!

Detta hände i somras. Jag var hemma i vardagsrummet och så tittade jag ut genom fönstret och tänkte att "Hmm... Klockan är mycket och det är ganska mörkt ute nu, det är helt tyst. Undra om man hör sitt eko studsa mellan husen om man pratar på balkongen!" Vi bor alltså i lägenhet och mittemellan vårt och nästa hus har vi en gård och vi har vår balkong ut mot gården. Så jag bestämde mig (av någon outgrudlig anledning?!) att prova. Så jag gick till balkongen, öppnade balkongdörren, stack ut huvudet och så högt och tydligt sa jag "KOKO!", av ren reflex.

"Men åh, inget eko?" tänkte jag, men så plötsligt hör jag höga skratt, och så ser jag att det sitter två JÄTTESNYGGA killar på balkongen i huset mittemot vårt, de tittar på mig och gapskrattar!!! Det var så sjukt pinsamt för jag tittade dumt på dem och såg säkert otroligt trög ut, och så fort som bara den drog jag in huvudet och stängde balkongdörren.
 
Men det var inte allt, nej jag var ju tvungen att vara ännu mer pinsam! Jag tänkte att jag hemskt gärna ville få se dom där två jättesnygga killarna igen, så jag funderade hårt på en anledningen att kunna gå ut på balkongen igen, men i brist på idéer så gick jag ut på balkongen och hämtade in parlinotomten som står på vår balkong, och tog in den i vardagsrummet. Jag kunde se att de två killarna tittade på mig under den korta tid jag var ute på balkongen, och så fort jag stängde balkongdörrn igen så kunde jag höra hur de började skratta igen. Det måste sett så otroligt korkat ut och jag skäms nästan fortfarande! Tur dock att dom där killarna inte BODDE där, de var bara på besök hos någon tror jag, haha!

Skrivet av: Sona

Kommentarer
Postat av: M o l l y

Hejhej!

Vad tycker du om tandläkare?

2008-11-29 @ 11:48:11
URL: http://mollsans.blogg.se/
Postat av: jannica

Godmorgon! Hoppas du får en fin lördag:)

2008-11-29 @ 11:53:08
URL: http://jannicalouise.devote.se
Postat av: Belle

HAHAHAHA x'D Sjukt ball, kan verkligen se det framför mig xD

2008-11-30 @ 13:18:54
URL: http://captainbelle.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0