Ta det lugnt - fast att ni har bråttom!

Förra hösten så skulle jag och Emelie (min bästa kompis) gå till ICA på lunchrasten. Vi behövde skynda oss för vi hade kort lunch. Vid ICA började vi springa och jag sprang lite före Emelie. Helt plötsligt ramlar hon och hon tar tag i mina ben. Mitt skärp åkte upp, byxorna åkte ner till vaderna och jag ramlade. Mitt utanför ICA.

Sen försökte jag ju så diskret dra upp byxorna.. just utanför ingången och folk kollar. Där ligger jag med byxorna nere vid fötterna och kravlar för att försöka få på mej byxorna. Undrar vad folk tänkte ?

Vi gick iallafall in på ICA, köpte våran Coca Cola och gick tillbaka till skolan. Jag ska aldrig mer springa utanför ICA..

Skrivet av: OSCAAAR,

Kommentarer
Postat av: Jenn

Hoppsan.:O

2009-02-19 @ 14:44:35
Postat av: sara

guuud vad pinsamt!

2009-02-20 @ 22:24:29
URL: http://snuffsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0