Jag älskar pizza!

Förra sommaren när jag var tillsammans med en urgullig kille skulle vi beställa hem pizza. Jag ringde eftersom vi var hemma hos mej och efter ett tag kom pizzan. Jag började äta på direkten för jag var jättehungrig. Han kollade mest på mej som jag var dum i huvudet (vilket jag var) och jag frågade varför han inte åt. Av någon konstig anledning glömde jag bort att han inte åt skinka. Och vad beställde jag? Jo, en stor vesuvio! Gud va jag skämdes. Så jag satt där med en hel pizza för mej själv och han åt mackor. Måste skriva ner sånt nästa gång!

Skrivet av: Anonym
2009-01-07 @ 18:22:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Wilma

ånej:)

2009-01-07 @ 19:19:48
URL: http://lantisbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0