Kväll i olyckans tecken!

Jag och mina kompisar skulle ha en tjejkväll. Först åt vi kinamat och skulle sedan gå och bowla. Jag hade min cykel, så jag skjutsade en kompis lite sick-sack. Tänkte skoja med henne och åka ner för ett gupp, då bakhjulet VIKER SIG och vi trillar nästan framstupa. Pinsamt, men ingen förutom tjejerna såg tack och lov.
 
När vi skulle bowla fick jag väldiga problem att hitta ett klot som passade mig, alla var upptagna så jag hade ett väldigt tungt. Min kompis sa åt mig att jag skulle testa det rosa klotet för skojs skull. Varför inte? Så jag tar sats och skjuter. Till min stora förtvivlan ser jag klotet flyga upp tre meter i luften, och inte nog med det - landa på parets bana bredvid oss! Nästan alla i hela salen hade sett det och skrattade åt mig. Och inte nog med det, det där jäkla klotet fastnade ju i deras ränna så de kunde inte fortsätta spela. Min kompis (som bowlar där två gånger i veckan) ringde på hjälp att personalen skulle komma att ta bort klotet, men de kom aldrig. Hon gick och hämtade honom efter ett tag, och han blev väldigt chockad. Han tog bort den och frågade hur det hade gått till, medan alla pekade på mig. Han bara skrattade, frågade hur det gick till och om jag var full. I wish so.. Jag skämdes hela kvällen.
 
När min kompis sedan skulle träna nästa vecka berättade mannen som hade hjälpt mig för hela gruppen vad som hade hänt, de hade aldrig varit med om något sådant! Så jag är väl lite av en legend nu. Följer mammas fotspår när det gäller att skämma ut sig i bowling - hon fastnade i klotet en gång och flög med!

Skrivet av: Therese

Kommentarer
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Ojski. Så kan det gå.

Jag fastnade med fingrarna i klotet engång.

Smög in på toaletten och fick ut dem. Med idominsalva och tvål. Helvete vad pisamt att ställa sig i toalettkön med en bowlingklot på handen. jag ryser.

Huuh. Det är därför jag aldrig bowlar.

2009-01-11 @ 16:05:11
URL: http://alltutom.blogg.se/
Postat av: Jennie

Hahah :P

2009-01-12 @ 22:48:42
URL: http://jenniesplace.blogg.se/
Postat av: Sandra Gee

HAHAHHAHAH Det emd din mamma va ju nästan roligast!! hahaha hihihi

2009-01-21 @ 01:54:44
URL: http://sandragee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0