Löst knuten bikini!

Det var när jag precis hade börjat i sjuan, i en ny klass. Efter nån vecka skulle hela klassen gå till simhallen för att kontrollera att alla kunde simma. Jag hade inte hunnit fråga någon om att knyta min bikini lite hårdare så jag knöt den bara lite löst. Efter att alla hade simmat fick vi leka lite i vattnet och så. Jag hade precis gjort "bomben" i vattnet  och kom upp, och min lärare stod och kollade. När jag kom upp så började jag prata på som vanligt, jättemycket.

Jag märkte att min kompis vill säga något men jag fortsatte prata på. Sen ser jag att min manliga gymnastiklärare står och skrattar åt mig. Så hör jag min kompis säga "din bikini".Jag kollar ner lite försiktigt och ser att min bikini hade åkte upp, sen står några killar i min klass och skrattar och en av de säger "man kan se hennes tutte! Jag var i chocktillstånd och det tog ett tag till jag drog ner min bikini och försökte täcka mina bröst så gott jag kunde. Sen dess har jag aldrig knutit min bikini själv, det var riktigt pinsamt kan jag säga, hela min klass hade sett mina bröst!

Skrivet av: Anonym

Kommentarer
Postat av: freddifågel

neeej vilken miss! Min tjejkompis råkade ut för samma grej i 6an eller något.. stackarn! haha

2009-01-10 @ 21:26:59
URL: http://www.freddifagel.blogspot.com
Postat av: Angiie

Alltså seriöst? vem kan INTE knyta en bikini hårt själv? är man invalid då eller?

2009-01-21 @ 14:58:31
URL: http://www.metrobloggen.se/angiie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0