Smygfotograf

Min bästa kompis ringer från jobbet en dag. Hon säger att hon har sett en så jäääävla snygg kille. Vi har inte samma smak så jag tänkte inte mer på de. Lördagen samma vecka var jag på krogen och fick syn på århundradets snyggaste kille! De måste vara han min kompis snackade om tänkte jag och ringde henne för att beskriva hur han såg ut. Han stämde mycket bra på den killen hon hade sett men man vill väl vara säker :) Japp, jag tog upp kameran och sprang runt och smygknäppte bilder på honom! 

Visade dom för min kompis dagen efter och mycket riktigt, de var han! Vi hittade han på bdb och la såklart han på "bevaka annonymt" men sen tog han bort den :S Efter många månader hade man ju glömt bort honom nästan! Tills en dag då av en händelse jag sökte på bdb efter honom. Han hade skaffat en ny! Men såklart glömde jag bort att jag var inloggad så han såg att jag hade varit inne och snokat. Han började genast att skriva till mig :O och ja, alla vet ju hur tossig man blir när någon som man tycker är snyggast i världen ger en uppmärksamhet!! Ja, vi skrev väl med varandra några dagar men sen tod de väl slut på samtalsämnen..

Nu till de pinsamma i min historia. Ca 2 veckor efter vi hade skrivit med varandra så var jag och min kompis (hon som såg honom först) på krogen. Helt plötsligt så stod han där. Mitt framför oss! Va ska vi ta oss till?? ska vi hälsa?? De behövde vi inte, Han kom fram först. Ja, vi stod där stela som två pinnar. Sen klämmer min förbannade kompis ur sig detta "- Vet du, Lina Har knäppt kort på dig i smyg för att hon tycker att du är så snygg"

Asså, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Blev någonting mitt emellan! Han måste ju ha trott att jag var sjuk i huvudet eller nå? De var nästan självmordstankar där ett tag, ända tills han öppnade munnen och kommenterade de jag hade gjort

- hehe, fan va coolt! har du bilderna kvar?

Skrivet av: Lina

Kommentarer
Postat av: Sarah

vad är hans bilddagbok då? :D skulle vilja se vem det är ni pratar om..

2009-01-03 @ 17:05:56
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: Lina

Adda mig på msn så ska du få bilder på han ;)

2009-01-03 @ 17:20:38
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

vill osså se bilderna :D

2009-01-03 @ 18:15:42
Postat av: Anna

jag tror vi alla vill se bilder på han :D

2009-01-03 @ 18:46:19
URL: http://annizh.blogg.se/
Postat av: Lina

Adda mig på msn så skickar jag bilder till er :) känns som om någon kan skriva och berätta om mitt pinsamhetsinlägg annars :S adda så får ni bilder ;)

2009-01-03 @ 18:59:34
URL: http://carolinalindkvist.blogg.se/
Postat av: lina

[email protected]

2009-01-04 @ 12:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0